2007年5月7日 星期一

我問上帝

I asked God to take away my habit.

God said, No.
It is not for me to take away, but for you to give it up.

我懇求上帝拿掉我舊有的習性

上帝說不

因為不是我幫你拿掉,而是你得放棄它

I asked God to make my handicapped child whole.

God said, No.
His spirit is whole, his body is only temporary.

我懇求上帝讓我那殘障的孩子完全

上帝說不

那孩子的靈魂是完整的,他的身體只是暫時的

I asked God to grant me patience.
God said, No.
Patience is a by-product of tribulations; it isn't granted, it is learned.

我懇求上帝賜給我耐心

上帝說不

耐心是苦難的副產品,那不是被授予的,而是學習來的

I asked God to give me happiness.
God said, No.
I give you blessings; happiness is up to you.

我懇求上帝賜給我喜樂

上帝說不

我給你祝福,是否喜樂端賴你自己

I asked God to spare me pain.
God said, No.
Suffering draws you apart from worldly cares and brings you closer to me.

我懇求上帝免除我的痛苦

上帝說不

苦痛將你與世界分開,使你更加靠近我

I asked God to make my spirit grow.
God said, No.
You must grow on your own! , But I will prune you to make you fruitful.

我懇求上帝讓我的靈命成長

上帝說不

你必須自己成長 !但是,我會為你修剪,讓你結更多的果子

I asked God for all things that I might enjoy life.
God said, No.
I will give you life, so that you may enjoy all things.

我懇求上帝賜給我一切享受生命所需的

上帝說不

我會賜給你生命,讓你可以享受生命的一切

I ask God to help me LOVE others, as much as He loves me.
God said. ..Ahhhh, finally you have the idea.

我懇求上帝幫忙我去 別人,如同上帝愛我這麼多的去愛別人

上帝說阿哈,終於你有了這個想法

沒有留言:

張貼留言

歡迎您留下對我網誌文章的寶貴意見喔!